FRIDAY FAVORITES...NASHVILLE BOUND

Happy Friday!!! Please September, don’t go or at least tell October to stick around! Just when they close the pool yesterday, what happens? Local Weatherman predicts upper 70’s for the next week. Course, I’ll be in Nashville a bit of that time and gosh darn, temps went up there too..into the 80’s..there goes our cozy cardi’s and scarves for the suitcase, lol! So what is a girl to do??..shop her closet Summer section and scour he Summer sales racks at Macy's. Homecoming tonight and then oh my; #7 Stanford comes to town to battle our #8 Irish, eek!! Gonna be a good weekend friends! 

1. Nashville Peeps
I cannot begin to tell you the excitement of heading to Nashville (never been) and meeting up with 5 ladies I admire, am inspired by and love calling them friends. Now we get to meet IRL. Mentioned this Wednesday but just had to share again!! Miss Shelly put tougher a rocking itinerary so we get the most outta out time. Promise, we will share with y'all what we saw, did and ate, lol! And wanted to shout these cuties out. Clockwise from upper left: Kellyann from This Blonde's Shopping Bag, Lisa from Coast to Coast, Shelly from The Queen In Between, Me, Laura from The Horton Family, and Chrissy from Granola and Grace.
Any MUST DO RECS, send em' our way!
 

2. Fall Find ~ HAPPY FALL Y'ALL Pumpkin
I just cannot.stop.saying Fall Y’ALL!!! Do you think people will say that in Nashville? Anyway, don’t cha just love my punkie sign from Kirkland’s? I paid full price dang it, but it is now on sale for $20 and it is a big one and sturdy wood! Notice the buffalo plaid bow. Yep, did y'all see my hints of Buffalo Plaid on Monday on my Front Porch? And Buffalo Plaid top on Wednesday? Yep, pretty much lovin' it!
BUY HERE




3. Week's Attire
Target Dress and cardi, Sole Society Boots HERE 
(my FAVORITEAnkle boots ever!)

Old Navy Cardigan and Top, Kohl's shorts, Aerosoles sandals


Socialite Thermal Henley HERE (wearing med), Loft jeans, Sole Society Boots HERE

4. Chambray and a Sweater
I love this Dress and thought a perfect Nashville kind of outfit!! Course now
Mother Nature says sans cardigan, lol! 

Chambray Dress HERE
A Dark wash Version HERE 
Hooded Cardigan HERE
Cowboy Boots HERE ...so Comfy!!

More Inspo


5. Misc. Fun
TBB ASKS ~Monday Fall 2.0 
It’s the most wonderful time of the year….Fall TBB ASKS kicks it off on Monday!! Join us! 

Pumpkin Oatmeal Cookies 
If you love pumpkin and live close to a World Market…run there for these. Dare I say….Almost better than my homemade pumpkin cookies! I could eat the whole tub! 

Closet Mess 
Yeah, you’ll find me in my closet today trying to figure out what to pack. When I showed you My Closet Tour, it was all nice and neat and generally, that's how I try to keep it, but I have a feeling it'll look like a cyclone when I'm done, lol!

Outfit Possibility
I got a couple sale rack tops at Macy’s and then I was able to use a Fall coupon on this gem. LOVE this DRESS! And I think it looks really cute with cowboy boots ad the sleeveless will cooperate with the heat.
Yay or Nay?
BUY DRESS HERE

AND I'M NOW ON INSTA!! I know, I've told you all week, lol!
Could someone find me a widget code for blogger for a little camera that says Follow Me on Instagram? I can do the reward style for fashion post but I need a Follow Me. And I need to learn stories, boy do I have some stories at times, lol! Thank you to all my sweet peeps who are following lil ole me! 


https://www.instagram.com/livingoncloudnine9/




Linking up with  Amanda // Friday Favorites  // High 5 For Friday // 5 on Friday // Fashion Friday

xoxo

42 comments:

  1. Oh my goodness. Y’all will have so much fun in Nashville. Ben and I love it.
    I can’t wait to follow along on Insta!

    ReplyDelete
  2. Super cute dress with your boots! I cannot wait! We will have such a blast and I am so ready. Have the best weekend and I will see you soon!!!
    xo,
    Kellyann

    ReplyDelete
  3. Y'all are going to have so much fun in Nashville!!! It's my favorite city to visit and Dustin and I are going to go next month for a little day trip!
    Sarah at MeetTheShaneyfelts

    ReplyDelete
  4. Oh you are all going to have so much fun! I have been to Nashville twice and just LOVE that city! It's in the 50's here today.. but it was like 80 yesterday; the weather has just been crazy!

    ReplyDelete
  5. Have the best time in Nashville girlfriend! You are going to love it!! That red dress from macy's would be perfect for fall with some cardigan's over it when it actually drops down to the 60s for you! You're grey hutch with the Fall Ya'll sign is adorable too!

    Happy Friday! Amanda @ Cupcake N Dreams

    ReplyDelete
  6. EEK!! I was SO excited last night that I couldn't sleep!! It's homecoming for us, too, tonight, but after that, I'm all about packing and figuring out what the heck I'm gonna bring with me for #NashBash! Can. not. WAIT!!!!

    ReplyDelete
  7. Happy Friday! Have the most wonderful time in Nashville! Can’t wait to read all about it :-)

    ReplyDelete
  8. You ladies are going to have the absolute best time in Nashville - the food scene is amazing! xo, Biana -BlovedBoston

    ReplyDelete
  9. Oh my goodness your outfit possibility is super cute! Have a great time! So jealous!

    ReplyDelete
  10. Oh my goodness, you ladies have the best time in Nashville ! I need to try those pumpkin filled oatmeal cookies. As always your outfits are always perfection. Happy Friday friend !

    ReplyDelete
  11. Have fun on your meet up!! I've been so lucky to meet lots of the ladies around Dallas and it's like getting together with girlfriends you've known a long time. :)

    ReplyDelete
  12. Yay, yay, yipee yay! I am over the moon excited and loved getting a peek at your dress. I love it and he boots and earring are perfect. And my friend, by the time you leave Nashville you will be an IG story pro. Hehe.

    ReplyDelete
  13. You are going to have such a ball, with all of you meeting up!! You are all such supportive and wonderful women, and I can't wait to hear all about it!!
    XOXO
    Jodie
    www.jtouchofstyle.com

    ReplyDelete
  14. Oooh, yes, definitely take your new dress on your trip! It's so cute! It will look great on you. Plus the color says fall even though the fabric and cut are light enough for summer!
    Gina || On the Daily Express

    ReplyDelete
  15. I bet that you are going to have oodles of fun in Nashville!! Love the new dress. Enjoy your weekend, Andrea.

    ReplyDelete
  16. I love your closet. What a FUN trip you all are going on! You have such a fun weekend planned. I love all of your outfits, those shorts and yellow cardi, so cute! I hope you have the best trip! How could you not with that list of favorite bloggers?!?!?!

    ReplyDelete
  17. Can't wait to hear all about your meet up!

    ReplyDelete
  18. Have fun in Nashville! Love the outfit with the white shorts and floral top. Cute chambray dress too!

    ReplyDelete
  19. Nashville is a great place for a meet up. Enjoy! I think it's supposed to get hot here again this week too, ugh!

    ReplyDelete
  20. Have a great weekend - and fun at your meet up next week!

    ReplyDelete
  21. Have the very best time in Nashville!!

    ReplyDelete
  22. You ladies are going to have the BEST time in Nash! It's one of my favorite places ever! I can't wait to read all about it. Have a great weekend!

    ReplyDelete
  23. I am so excited for you gals. Nashville is such fun, I've been there so many times. Wish I had one of those cookies right now. Happy packing my dear!

    ReplyDelete
  24. Again - I'm so jealous! You all are going to have a great time. Get laura to show you all the ropes on Instastories so we can follow your trip while you're down there :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha!! I see this Rebecca Jo! No worries!! I got ya covered on IG stories and I'll be sure to teach Ms. Nine all she needs to know!

      Delete
  25. Have a blast in Nashville! I know you will (post some of the fun on Stories!). I'd love an Instagram widget too. I used to have one but it was hosted on photobucket and they don't support it anymore. That Macy's dress is a perfect transition piece for warm fall days! You look so cute in all of your weekly outfits. Can't wait to see some pics from your trip. Have fun at HOCO!

    ReplyDelete
  26. I can't wait to hear about the Nashville trip - it will give me lots of ideas for my upcoming trip there!

    ReplyDelete
  27. Have the best time in Nashville! It's such a fun city, but it also has so much good food as well! And hooray for another TBB Asks!

    ReplyDelete
  28. You have me wanting to run to World Market today for those cookies. Yum. Have so much fun in Nashville!

    ReplyDelete
  29. You are going to have so much fun! Nashville is on my list of places to go for sure and how fun that you get to meet up with the girls! Have a blast!

    ReplyDelete
  30. You're going to have so much fun on your trip! I love the dress you found on sale. I use Wordpress and there is a widget for IG on it. Not much help if you have Blogger, sorry!

    Amy Ann
    Straight A Style

    ReplyDelete
  31. I have driven through Nashville, but I've never actually stayed there. It's only 5 hours from St. Louis, so I'm not sure why I haven't done a little trip away there with the husband yet! I hope y'all share what you do and have the BEST time!! That sign is so cute from Kirkland's. Gosh, I just love that store. Even more than Hobby Lobby! haha!!

    Carrie
    curlycraftymom.com

    ReplyDelete
  32. Love that dress!! I hope that you guys have the best time in Nashville this weekend!!!

    ReplyDelete
  33. That dress is so cute! It will work perfectly for your Nashville trip! You are all going to have so much fun!!

    ReplyDelete
  34. Wow, all the fun bloggers in Nashville. Sounds like so much fun!

    Patty
    GoodBetterBestFood.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. I love your chambray look! And how fab it is to meet the other women! Wow!

    ReplyDelete
  36. Have a blast in Nashville! It was hot when I was there a couple weeks ago so definitely still summer weather. Love how you styled the chambray dress with cowboy boots and cute accessories! Perfect outfit for Nashville! Can't to hear about your trip. Hope you're having a fabulous time with the ladies! Emily @ Martinis & Bikinis

    ReplyDelete
  37. You are going to have so much fun in Nashville! There is not a lack of things to do. I would suggest going to Franklin, if possible, it's a great little downtown. This is probably already on your radar, but go to a restaurant that has live music, they are pretty easy to come by.

    ReplyDelete
  38. You look so pretty and ready for Nashville! I look forward to hearing how you like it as hubby and I want to plan a 4 day trip there sometime, its like 4 hours from us. Love the cowboy boots too! Love the chambray dress, you are ready my pretty friend!
    jess xx
    www.elegantlydressedandstylish.com

    ReplyDelete
  39. How fabulous, this looks great on you. Hope you have a fab time. x Jacqui Mummabstylish

    ReplyDelete
  40. Sounds like ti will be an awesome trip! Great outfits too! Thank you for sharing on Merry Monday! Hope to see ya next week!
    Kim

    ReplyDelete
  41. It's really a love blog. Thanks. Here is a blog - Photo editing & photography tips. This may help you to find something useful

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to Browse my Blog. Your comments mean the world to me and I treasure each and every one!! xo

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS